ale cisza .... :arrow:
[O1] No i wielkimi krokami zbliża się sprzęgło do wymiany.
Zwiń
X
-
[O1] No i wielkimi krokami zbliża się sprzęgło do wymiany.
Panowie (i panie)
Zaczyna mi się sprzęgło ślizgać. Póki co na 5 i 6 biegu - jak trochę lepiej depnę.
Mam w swoim ASZ wiruska 163KM / 379Nm
No i stąd moje pytanie. Czy w moim przypadku wchodzi w grę zmiana na "jednomas"?
Czy tylko 2mas?
No i najważniejsze pytanie JAKI ?
Dodatkowo - jakieś twarde to sprzęgło, ciężko się wciska. Jak puszczam, to często jakby pedał zostawał i odbijał z opóźnieniem. Co jest grane?
Znalazłem w jakimś sklepie coś takiego http://autowanda.pl/?page=catalog/pr...5Bart%5D=4ab63.
Nigdzie nie napisane jakie moce i momenty to przenosi.
Wszedłem na strochę SAHS'a też nie znalazłem takiej informacj. Co się porobiło? Dawniej były takie informacje - bądź co bądź to podstawowe parametry tego typu urządzenia.
A teraz tylko do jakiego auta.... jak modyfikowane to już sam se człowieku kombinuj, bo producent nie podał parametrów.
A może są gdzieś miejsca, że podają parametry.
Proszę o pomoc.
Andrzej
[ Dodano: Sro 25 Mar, 15 09:43 ]
Wczoraj odebrałem auto od mechanika.
Wymieniłem na LUK'a - cały komplet.
Gdybym miał jednym słowem opisać ... ŁAAAAAAŁ
Ogromna różnica w pracy sprzęgła.
Stara tarcza okazała się prawie nie mieć okładzin - do nitów była zużyta.
Wysprzęglik rozwalony.
Dwumas zablokowany, zatarty, czy coś. Nie ruszało się jedno koło względem drugiego.
Wcześniej pedał był jak w traktorze Ursus C330 teraz jak na gumce od majtek.
Szkoda że tak długo zwlekałem z wymianą.
Nie spodziewałem się aż tak dużej różnicy.Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
-
Komentarz